Ερωτήσεις - Απαντήσεις

Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τις Φορολογικές Έδρες

Λύστε τις απορίες σας για τις Φορολογικές Έδρες

• Είναι νόμιμο;

Εδώ και αρκετά χρόνια, το κράτος έχει επιβάλει το ηλεκτρονικό μισθωτήριο, ως υποχρεωτικό για όλες τις επαγγελματικές μισθώσεις. Σας παρέχουμε ηλεκτρονικό μισθωτήριο μέσω TAXISNET και φυσικά με αριθμό παροχής ρεύματος και ενεργειακό πιστοποιητικό. Επίσης, ο χώρος που μισθώνετε, είναι πραγματικός και όχι εικονικός.



• Μπορεί να διενεργήσει αυτοψία η εφορία;

Προφανώς και μπορεί. Είναι υποχρέωση όλων μας να δεχόμαστε τους ελέγχους που διενεργούν οι δημόσιες υπηρεσίες και να βρισκόμαστε σε επικοινωνία μαζί τους. Ανα τακτά χρονικά διαστήματα, πραγματοποιούνται αυτοψίες, χωρίς προβλήματα.



• Μπορώ να έχω δραστηριότητες παροχής υπηρεσιών;

Ναι μπορείτε. Έχετε την δυνατότητα παροχής και λήψης υπηρεσιών και ενδοκοινοτικών υπηρεσιών.



• Μπορώ να έχω εμπορική δραστηριότητα;

Ναί μπορείτε. επιτρέπονται οι δραστηριότητες τριγωνικών συναλλαγών με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου.



• Μπορώ να απασχολώ προσωπικό;

Φυσικά. Μόνο στην φορολογική σας έδρα και μόνο με πρόσληψη.



• Μπορώ να έχω τηλεφωνικό αριθμό;

Με την προσκόμιση του μισθωτηρίου συμβολαίου σας σε τηλεφωνικές εταιρείες VOIP, μπορείτε να έχετε σταθερό τηλεφωνικό αριθμό στην συσκευή του κινητού σας ή σε σταθερή συσκευή.



• Σε ποιά ΔΟΥ θα ανήκει η επιχείρηση μου;

Η επιχείρηση σας θα ανήκει στην ΔΟΥ που ανήκει το κατάστημα που θα έχετε την φορολογική σας έδρα.



• Σε πόσο καιρό μπορεί να γίνει το συμβόλαιο και πως πληρώνω;

Το συμβόλαιο γίνεται άμεσα και οι πληρωμές μόνο ηλεκτρονικά.



• Κάθε πότε πληρώνω;

Υπάρχουν τρία πακέτα στην διάθεση σας.
  1. Προπληρωμή εξαμήνου
  2. Προπληρωμή έτους
  3. Πληρωμή ενοικίου κάθε μήνα.
Μπορείτε να επιλέξετε όποιον τρόπο πληρωμής σε εξυπηρετεί περισσότερο.



• Πως ενημερώνομαι για την λήψη αλληλογραφίας που με αφορά;

Μια φορά την εβδομάδα σας αποστέλλουμε μέσω VIBER ενημερωτικό μήνυμα σε ομαδικό group. Αν δείτε την επωνυμία σας, επικοινωνείτε μαζί μας, καθώς λάβατε αλληλογραφία.



• Που θα έρχεται η αλληλογραφία μου;

Η αλληλογραφίες όλων των επιχειρήσεων, άσχετα με το κατάστημα που έχουν μισθώσει την φορολογική τους έδρα, συγκεντρώνονται στο κεντρικό κατάστημα στην οδό Αρχαιολογικού Μουσείου 17, τ.κ. 54640, Θεσσαλονίκη και την παραλαμβάνετε κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.



• Μπορώ να ανανεώσω το μισθωτήριο συμβόλαιο;

Κατα την λήξη του συμβολαίου, μπορείτε να το ανανεώσετε εκ νέου.



• Μπορώ να πραγματοποιήσω επαγγελματικές συναντήσεις; 
 
Ναι φυσικά. Υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένα meeting rooms.



• Μπορώ να πραγματοποιήσω κάποια εκδήλωση;

Ναι φυσικά. Υπάρχει κατάλληλος διαμορφωμένος χώρος.



• Υπάρχει ιδιωτικό συμφωνητικό;

Ναι φυσικά. Θα το βρείτε στην κατηγορία ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ στο τέλος της σελίδας στους ΟΡΟΥΣ. Μπορείτε αν θέλετε να τους διαβάσετε και επιλέγοντας εδω.



• Πως μπορώ να προχωρήσω την διαδικασία;

Τηλεφωνήστε μας στο 231 231 5253 για να ενημερωθείτε σχετικά με την διαθεσιμότητα και επιλέξτε από το site μας την κατηγορία ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ όπου πρέπει να συμπληρώσετε την αίτηση.

Διευκρινήσεις μπορείτε να βρείτε στην κατηγορία ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΦΟΡΜΑΣ ή να μας καλέσετε για να σας κατευθύνουμε. Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική πλατφόρμα, μπορούμε να σας αποστείλουμε χειρόγραφο ιδιωτικό συμφωνητικό ή να έρθετε από το γραφείο μας. Σε αμέσο χρονικό διάστημα θα αναρτηθεί το ηλεκτρονικό μισθωτήριο σας στο TAXISNET.
 

MyEdra - Φορολογική Έδρα Θεσσαλονίκη

MyEdra - Φορολογικές Έδρες Θεσσαλονίκη
Follow us on Facebook  

 
 
© 2020